Display Pick & Mix : Nestlé Purina
POP Solution, Your Sales & Communication SolutionPOP Factory, Your Display Production Solution


Date:September 29, 2015

Vloerdisplay: NESTLÉ PURINA

BRIEFING

Nestlé Purina wou een Pick & Mix display ontwerpen die de minder gekende variëteiten uit het Gourmet-gamma in de schijnwerpers kon zetten, en die de consument bovendien zou toelaten om elke smaak apart te kopen in plaats van de gewoonlijke samengestelde verpakkingen met 6 smaken. Met behulp van doorgedreven communicatie rond de verschillende smaken, wou de klant het premium karakter van het merk aantonen en benadrukken dat een doos Gourmet een cadeau is voor een huisdier. De klant heeft ons eveneens om een oplossing gevraagd voor de verpakking van de gekozen producten.

DE UITDAGING

  • Een display ontwerpen waarmee 4 verschillende smaken bij Delhaize en 5 smaken bij andere warenhuizen gepresenteerd konden worden.
  • Een oplossing ontwerpen die geschikt was voor zowel de klassieke paletten als de nieuwe paletten van Delhaize.
  • Een groot aantal producten plaatsen, waarbij toch plaats behouden wordt voor omvangrijke communicatieruimte en ruimte voor verpakkingen.


DE OPLOSSINGEN

  • Een display met meerdere leggers, die rechtstreeks verwijst naar de televisiecampagne. Die campagne legde een verband tussen de smaakkeuzes die een kat maakt met de schoenenkeuze van zijn baasje.
  • Veel ruimte voor de communicatie rond de smaken.
  • Een display met een unieke structuur met 4 of 5 productopeningen, afhankelijk van de supermarkt.
  • Verpakking in zakken, die opnieuw verwijzen naar de zakken die verdeeld worden in schoenenwinkels.
  • Een universeel systeem voor verpakkingen op palletten.

 

presentoir-pick-mix-Purina-top