Theatralisatie: Nestle Waters - POP Solutions
POP Solution, Your Sales & Communication SolutionPOP Factory, Your Display Production Solution


Date:October 29, 2013

Theatralisatie: Nestle Waters

DE BRIEFING

In 2013 vindt de derde editie van het Waters Festival plaats, een langverwacht moment in de waterafdeling!

Dit evenement wordt elk jaar in de maand juni georganiseerd door Nestlé Waters. Er wordt steeds veel aandacht besteed aan een prachtige theatralisatie, die gecombineerd wordt met steeds aantrekkelijkere promoties, met de aanwezigheid van hostesses op zaterdag en tijdens de week, en met promoties bij aankoop van 2 pakken.

Het Waters Festival wordt georganiseerd in alle vestigingen van Cora, Makro en Carrefour in België.

Het materiaal dient moduleerbaar te zijn, aangezien de promoties op maat bepaald zullen worden in functie van de verwachtingen van de distributie.

DE UITDAGING

Elk jaar een gepast concept uitwerken in overeenstemming met de verschillende merken.

Liters en liters water verkopen (zelfs wanneer het weer niet echt meewerkt…) in een relatief korte periode en binnen een redelijk budget.

POP Solutions neemt ook de installatie van deze actie, alsook de animatie op zich, en dit in samenwerking met de beste leveranciers.