Permanente display : VOOR DECATHLON
POP Solution, Your Sales & Communication SolutionPOP Factory, Your Display Production Solution


Date:September 29, 2015

PERMANENTE DISPLAY: KIPSTA BASE LAYER VOOR DECATHLON

BRIEFING

Speciaal voor het winterseizoen heeft Decathlon een technisch t-shirt op de markt gebracht in 9 verschillende kleuren. Het merk wil de troeven van dit t-shirt ten opzichte van zijn concurrenten (prijs en kwaliteit) graag onder de aandacht brengen met in het oog springend POS-materiaal dat de klanten doet stoppen.

UITDAGING

  • Een opvallende display die zich van de rest onderscheidt, maar waarbij de kosten beperkt blijven.
  • POS-materiaal dat relatief eenvoudig te monteren is door de store managers.
  • POS-materiaal dat 5 maanden blijft staan en bestand is tegen de soms hardhandige behandeling van klanten.
  • Direct verstuurd worden naar alle Decathlon-winkels.


DE OPLOSSINGEN

  • Creatie door POP Solutions van een honingraatstructuur die verwijst naar het logo van Kipsta.
  • Ontwikkeling door POP Factory van een vooraf gemonteerde structuur, die eenvoudig op te zetten is en die de stabiliteit garandeert dankzij een snel en eenvoudig ophangingssysteem aan de kop van het winkelrek.
  • Ontwikkeling van een metalen voet voor de paspop.
  • POP Media Instore heeft meegewerkt aan de productie van een paspop met geïntegreerde ledverlichting, waardoor het t-shirt voortdurend afwisselt tussen de 9 verschillende te koop aangeboden kleuren.
  • De montage van de 1e structuur is door onze teams gerealiseerd.

 

keepdry-5

 

 

 

 

 

 

 

keepdry-4image004