Shop-in-shop-concept: NIVEA - POP Solutions
POP Solution, Your Sales & Communication SolutionPOP Factory, Your Display Production Solution


Date:November 04, 2013

Shop-in-shop-concept: NIVEA

DE BRIEFING

Om de producten van haar stermerk Nivea in de kijker te zetten in de grootwarenhuizen, heeft Beiersdorf POP Solutions de opdracht gegeven een corner, of meer bepaald een ‘shop-in-shop’, uit te werken. Deze open ruimte moest ingericht worden in een beperkte ruimte in de buurt van de kassa’s. De ruimte moest eveneens een afgeronde vorm hebben, plaats bieden voor nieuwe producten en uiteraard het icoon van Beiersdorf in de schijnwerpers plaatsen: het mythische blauwe potje (dat reeds zijn 102de verjaardag heeft gevierd!).

DE UITDAGING

Om dit project tot een goed einde te brengen, heeft POP Solutions Beiersdorf een ‘kant-en-klare’ formule aangeboden. Zo hebben wij zowel de creatieve en technische ontwerpen gemaakt als de ‘shop-in-shop’ in de werkplaats geproduceerd en de installatie ter plaatse uitgevoerd. POP Solutions is de enige speler op de markt die een dergelijke formule kan aanbieden.

Het resultaat? De ‘Blue Wall’.